انتخاب ارگ به عنوان فناور برگزیده سال 1400

انتخاب شرکت نوآوران زیست گستر ارگ به عنوان فناور برگزیده سال 1400

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان شرقی، در این مراسم که روز 25 ام آذرماه سال 1400 به مناسبت روز پژوهش در تهران برگزار شد، از علی فرهادی مدیرعامل شرکت نوآوران زیست گستر ارگ و فناور پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی و همچنین علی اکبر بابالو استاد گروه شیمی دانشگاه صنعتی سهند به عنوان دو نفر از هشت فناور برگزیده کشور تجلیل شدند. در این مراسم بهنام محمدی ایواتلو استاد مهندسی برق دانشگاه تبریز به عنوان پژوهشگر برتر گروه فنی و مهندسی معرفی شد و در بخش حامیان برگزیده پژوهش و فناوری نیز عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی و نصرالله زاده سرپرست دانشگاه تبریز مورد تجلیل قرار گرفتند.
در آیین تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده کشور از 28 پژوهشگر ، 8 فناور ، واحد فناور و مرکز رشد ، ۱۰ نشریه در رشته‌های علوم پایه و پزشکی و فنی و مهندسی و ۶ انجمن برگزیده با حضور معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و وزیر کشور قدردانی شد.
شایان ذکر است شرکت نوآوران زیست گستر ارگ به عنوان شرکت دانش بنیان فعال کشور در حوزه مواد اولیه موردنیاز دارو و واکسن، به کسب این افتخار ملی نائل آمد و لوح تقدیر ارزشمند فناور برگزیده کشور توسط وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری کشور جناب آقای دکتر زلفی گل به مدیرعامل مجموعه ارگ بیوتک اعطا گردید.
انتخاب ارگ به عنوان فناور برگزیده ، که یکی از موسسات مستقر در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی و یکی از مجموعه های فعال کشور در حوزه زیست فناوری و صنایع پایین دستی داروسازی می باشد موجب تشویق شرکت های مستقر در این پارک، در جهت افزایش سهم استان آذربایجان شرقی از تولیدات دانش بنیان کشور و تولید محصولات با کیفیت داخلی در حوزه های استراتژیک ایران خواهد گردید.
فناور برگزیده سال 1400

 

اشتراک گذاری این مطلب:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *