بازدید دکتر ستاری از غرفه ARG Biotech در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی

دکتر سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری در سفر یک روزه خود به تبریز در تاریخ 26 شهریور 1399 از محصولات فناورانه موسسات و شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی رونمایی کرد و بازدید دکتر ستاری از غرفه ARG Biotech در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی انجام گرفت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم به نقل از پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی، در این مراسم که با حضور دکتر پور محمدی استاندار آذربایجان شرقی و جمعی از مدیران دستگاه‌های استانی و روسای دانشگاه‌ها در محل مجتمع عصر انقلاب پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی برگزار شد، از محصولات دانش‌بنیان فناوران این پارک در حوزه‌های گوناگون و متنوع، که بخشی از نیازهای صنعتی استان را تامین خواهند کرد، رونمایی گردید. همچنین دکتر ستاری و هیات همراه در ادامه این مراسم از نمایشگاه محصولات شرکت‌های فناور مستقر در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی نیز بازدید کرد.

شرکت دانش بنیان نوآوران زیست گستر ارگ نیز به عنوان یکی از شرکت های مطرح پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی حضوری فعال در نمایشگاه دستاوردهای فناورانه موسسات و شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی در تاریخ 26 شهریور داشت.  بازدید دکتر ستاری از غرفه ARG Biotech در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی به عنوان اولین و تنها تولیدکننده رزین های کروماتوگرافی تخلیص کننده داروهای نوترکیب در کشور انجام گرفت.

بازدید معاون محترم علمی و فناوری رئیس جمهور جناب آقای دکتر سورنا ستاری از نمایشگاه دستاوردهای شرکت های دانش بنیان داخل کشور در استان آذربایجان شرقی و همچنین غرفه ارگ بیوتک در این نمایشگاه هم باعث دلگرمی این عزیزان شده و هم فرصت خوبی برای معرفی محصولات دانش بینان این شرکت ها و موسسات به مراکز تحقیقاتی و تولیدی داخل کشور را فراهم می آورد.

اشتراک گذاری این مطلب:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *