تولید نیمه صنعتی انواع رزین های کروماتوگرافی تخلیص کننده داروهای نوترکیب

تولید نیمه صنعتی انواع رزین های کروماتوگرافی تخلیص کننده داروهای نوترکیب

با توجه به اینکه یکی از نیازهای استراتژیک کشور در حوزه طراحی و تولید داروهای بیولوژیکی، رزین های کروماتوگرافی مورد استفاده در فرآیند تخلیص این داروها می باشد، شرکت دانش بنیان نوآوران زیست گستر ارگ با ایجاد خط تولید نیمه صنعتی و  همچنین با دراختیار داشتن کادر علمی مجرب، گام بلندی در راستای خودکفایی کشور در زمینه تولید انواع رزین های کروماتوگرافی تخلیص کننده برداشت. هم اکنون این شرکت قادر به تولید بیش از 40 محصول متنوع از انواع رزین های کروماتوگرافی خالص سازی داروهای نوترکیب در بخش های ژل فیلتراسیون، تبادل یونی، تمایلی و آب گریز (هیدروفوبیک) می باشد.

تولید انواع رزین های کروماتوگرافی تخلیص کننده داروهای نوترکیب ، می تواند زمینه ساز گسترش علمی، آسان و به روز مطالعات زیست فناوری و دارویی کشور گردیده و بویژه موجبات خودکفایی شرکت های دارویی داخلی در تامین مواد اولیه ساخت واکسن کرونا در کشور گردد.

هم اکنون شرکت دانش بنیان نوآوران زیست گستر ارگ به عنوان اولین و تنهاترین تولیدکننده انواع رزین های کروماتوگرافی تخلیص کننده در خاورمیانه مطرح بوده و به دلیل برخورداری از فناوری پیشرفته در تولید محصولات با کیفیت و راندمان بالا، به عنوان یک شرکت پیشتاز در عرصه فناوری زیستی کشور می باشد. ظرفیت تولید بیش از 500 لیتر از انواع رزین های کروماتوگرافی برپایه آگاروز (رزین سفاروز) تحت الزامات GMP در مجموعه ارگ برقرار گردیده و امکان طراحی، سنتز آزمایشگاهی و همچنین تولید انبوه از هر نوع رزین کروماتوگرافی تخلیص کننده انواع پروتئین توسط بخش تحقیق و توسعه ارگ بیوتک فراهم می باشد. تولید نیمه صنعتی انواع رزین های کروماتوگرافی صنعت زیست فناوری دارویی برای اولین بار در کشور، امکان طراحی و تولید انواع داروهای جدید ضدسرطان، بیماری های خاص و همچنین بیماری های خودایمنی را در شرکت های تولید داروهای بیولوژیک میسر می گرداند.

اشتراک گذاری این مطلب:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *